Gmom_ geçmiş olsun. Kesinlikle kürtaj daha iyi. İlaçla deniyorlar zaten çok ağrılı olunda genelde sonu kürtaj oluyor. Ben olsam denemezdim çok zor ☹️ kürtajda tam uyutulmuyor hemen kendine geliyorsun 1 2 saate yürüyerek eve gidiyorsun çok konforlu ilaçla düşürmeye göre