3coocukluannee BirAnneecik Eşimin kardeşinin karısı almıştı bimden Arnica iyi çıktı galiba konuşmuyoruz tam olarak bilmiyorum 😂
BirAnneecik BirAnneecik Bir tane toz torbalı var bir de böyle torbasız alsam kolaylık olur belki düşündüm.
Rabiul BirAnneecik ty den baktım da arzumun süpürgesi var 1100 tl ona bakın isterseniz ya da kiwi nin süpürgesi
BirAnneecik Elis27 Ya işte iyi markalar da çooh pahalı ben böyle günlük pratiklik olsun diye öyle düşündüm
Elis27 BirAnneecik öyle düşünüyorum cnm ama verdiğin parayı bile hak etmiyor ben daha önce almış ve kullanamamış memnun kalmamış biri olarak söylüyorum bu arada markası bu değildi ama markalar değişmesi önemli değil zaten fiyatındanda belli oluyor .
BirAnneecik 1tosbikannesi Ya benim evim çok zorlanıyor zaten normal de bide daha fazla olursa çok kötü olur hiç riske girmeyim.
1tosbikannesi AnayimBenAna_ kesinlikle şuan fakirin şarjlı süpürgesini kullanıyorum evi silip toz almama rağmen fantomun yaydığı tozdan 4 ayda ancak arındırdım evi ucuzlar evet ama kullanım sıfır
AnayimBenAna_ 1tosbikannesi benimde fakir var üçgen başlıklı çok güzel çekiyo şuan kullanmıyorum ama fantom falan asla para verip paramı ziyan etmem ben olsam
BirAnneecik 1tosbikannesi Benim evim normal de zaten çok tozlanıyor yanımız mezarlık olduğu için. Daha fazlasını kaldıramam sanırım.
1tosbikannesi AnayimBenAna_ kesinlikle paraya yazık, güle güle kullanın süpürgenizi kullanmaya başlayınca 🌸