Ben yapmadım hatta bebeğimi giydirdikten sonra gösterdiler canım çıktı bi sıkıntı mı var demekten doktor bilgi verecek deyip durdu anestezi uzmanı meğer ilk kontrolünü yapıp giydirmiş bi 10 dk bebeğimi görmedim o sırada beni diktiler özel hastanede sezaryen oldum bu arada