keyfimin-kahyasi-misin bende de kan uyuşmazlığı var. Negatif olunca vurulması gerekiyor ztn. Benim üçüncü gebeligim ilk haftalarda kanamam olduğu için 28. Haftayı beklemeden direk vuruldum. Şu an 24 oldum 28 devtekrar vurulucam bence doktoru değiştir. kan uyuşmazlığı basite alınacak bir şey değil önlemi alinmassa bebek ciddi tehlikeye girer.