Blueeberryy test yaptı Normalde ikinci gebelikse özellikle yapılmalı diye biliyorum o yüzden burayada yazdım . Test negatif çıktı doktora gitmedim Tekrar Ewet değişik biseydi başka yerd eolsa Nst ye baglarlardi Azcik bı şikayette serum ilaç verirlerdi ilk gebeligimde de ayniydim serum vs veriyorlardı geçiyordu