Kızlar dün buraya grip oldum yazmıştım özele gidip serum taktırdım doktoruma sorup vitamin serumu bugün daha iyiyim ama burnum tıkanıyor ve akıyor bazen hapşırık oluyor ilaç vermedi iyi beslenmeye çalışıyorum 18 haftalık olduk internete okudum grip yüzünden bebeğimi kaybettim falan diye çok endişe ettim bebeğime de grip geçer mi yani oda mı hasta olur