Iremsvn Roonniee bende 23 haftalığım 8 kg aldım şimdiye kadar doktorum fazla dedi zaten şekerimde çıktı diyete girdim artık dikkat et ekmek hamur işi pilav tatlıya ☺️
esca344 Roonniee ben de aynı kiloda başladım 24e kadar 2 kilo almıştım az mı aldım vs takıyordum 😂doktor ilk 5 ay kilo almana gerek yok bile demişti 24. Hafta için maalesef aldığınız kilo biraz fazla zaten gebelikte toplam doktorun dediği 10-12 alınmalı son 3 ay zaten hızlı alınıyormuş bebek büyüyor rahim büyüyor iştah artıyor vs
Dilamser Roonniee birazcık fazla almışsın ben 24 haftaligim 3 kg aldım 10kiloya kadar normal sayılıyor zaten .
Aslaninannesi_ 32 haftalığım 7 kilo aldım canım asıl 30dan sonra alım hızlanıyor şimdiden 8 kilo almışsın baya hızlı gitmişsin hamur işi ekmek tatlı şekerli meyve pilav makarna bunlardan uzak dur bunlar sadece sana yarıyor bebeğe kilo aldıran şeyler tüket