Merhaba kızlar ben soru sormak istiyorum 2 senelik evliyim hep kendimi hamile sanıp şuana kadar 2 senedir test yaptım daha önce doktora 1 defa gittim hormonalrima bakıldı bi daha gitmedim şuan istemiyoruz diyoruz çevremizdeki soranlara ama aslında cok istiyoruz şu son bi kaç gündür hep kendimi hamile gibi hissediyorum son adet tarihim 10 Aralık 16 bitti ve şuan hastaamadim daha ama ben adet olacam zaman 2 3 gün önceden göğüs ucu agrim olurdu suan yok veya adet sancısı gibi agrim yok adet olacak gibi belirtim yok sadece göbeğimde kasiklarimda bacaklarımda sürekli batma oluyor ve her dakika kendi kendime kesin hamileyim diyorum ve eşime test çubuğu al diyemiyorum ben çıkamıyorum pek dışarı çünkü al desem oda umutlaniyor boşa çıkınca üzülüyor beli etmemeye calisiyor bana hep takma Allah buyuk diyor ve aralığın 10da hastalayip ocakta hastalayan varmi yoksa benimki düzensiz mi 🥲🥺