bilgedmr kubrasal99 Ben çınarlıya gidiyorum. Ne sormak istiyorsun? Bildiğim bir şey ise yardımcı olmak isterim.
bilgedmr kubrasal99 Ceysu hanıma gidiyorum. Aklınıza bişey takıldığında mesaj attığınızda cevap verir. Oldukça sakin bir doktordur. Sorduğunuz sorulara sakince sizi panikletmeden cevap verir. Bu sebeple memnunum kendisinden.
Cxwt Ben cinarlida doğum yapacagim nasipse. Doktorum cinarlida değil ama cinarli ile anlasmali Alsancak’ta klinigi var
Babyumay kubrasal99 ben fecrin hanıma gidiyorum reşat bey vardı ilk doğumumu onda yapmıstım ama o ayrıldı ordan ceysu hanıma gittim ama içime sinmedi ordan fecrin hanıma gittim onda memnun kaldım suan onunla devam ediyorum
kubrasal99 Babyumay bende fecrin hanimi dusunuyodum herkes ceysu hanima gidince kararsiz kalmistim sizin fecrin hanima gitmenize sevindim, kac haftaliksiniz ☺️