Ozlm7 Deeerya yaa benim de 10 gün var doğuma grip oldum boğazım acıyor ve biraz da öksürük o zaman geçer mi bilmiyorum ama inşallah geçer siz kaçtaydınız
Deeerya Ozlm7 37bitiyo benim normalde bugün alıcaktı ama gripten sezeryan olunmuyormuş tehlikeliymiş Dr uma mesaj attım erteleyelim dedi haftaya nasipse 38biterken alıcak
Merve_bdk Deeerya yaaa benimde pazar gunu 37 doluyor ve bende grip oldum ve zorunlu sezeryan ım inşallah iyileşiriz en kısa zamanda Allah sizlerede tüm hastalarada sifalar versin inşallah