Rnrt **2 ocak 89,86 4 ocak 120,14 6 ocak 98,05 8 ocak 223,88 Kızlar bu nedir böyle anlamadım. Lekelenmem filan da yok . Korkuyorum ya 😢😢
Cozdmr Rnrt düşüp artması sağlıklı değil canım mutlaka doktora git. Allah korusun dış gebelik vs olmasın doktor ona göre tedavini verir.
Birmucize17 Rnrt dış gebelikte bu tarz düzensiz yükselişler olabiliyor takip edilmesi gerekiyor doktorunuzla görüşün bence
Donaldvetomris Rnrt umarım sağlıklı gebeliktir konu ile ilgili pek bilgim yok üste çıksın diye yazıyorum inşallah kucağınıza almak nasip olur 💐
xEndless Rnrt Malesef sağlıklı bir gebelik gibi durmuyor. Betanın yükselip düşmesi dış gebelik belirtisi oluyor genelde.. Çok geçmiş olsun