2121nehir Gebelikte noodle yiyen var mı ya da yesem zararlı olur mu acaba aserdim🫤zararlı olur diye yiyemiyorum
obli 2121nehir noodleların içinde msg yani çin tuzu var. Etkilerini internetten araştırın, yemeyin bence.
Talentedmom 2121nehir diğer markalarda Çin tuzu ve zararlı bileşenler var ama canın çok çekiyorsa Türk malı dodomi var içinde Çin tuzu yok oğlum çok seviyor diye aldım internetten alabilirsin bazı marketlerde de var onu alabilirsin içeriği temiz araştır istersen
Sdanur1 2121nehir normalde de yenmemeli diye düşünüyorum zararlı turk malı varsa araştırıp yiyebilitsiniz ama çok aserdiysenjz nefsinizi korlemek için bi çatal alın en azindna
ykaya18 Ayy yok yemeyin yaa normalde bakın ben hiç kısıt koymadım kendime, canım çektiyse yedim çiğ köftedir cipstir ama nuddle yemeyin normalde de çok zararlı
myavocado 2121nehir markette hazır satılanları asla ve asla yemeyin. Eriştesi satılıyor evde kendiniz yapma veya güvenilir bir restaurantta yerseniz hiçbir sakıncası yok, soslu makarnadan, eristeli çorbalardan pek bir farkı yok zaten içerik olarak 🌸
Gunduzanne 2121nehir valla aşermiştim bende şu bimde falan satılan pis olanlardan😂 bi oturuşta 3 paket yedim hiçte bişey olmadı. Ama tek seferlikti yani bidaha yemedim. Bikereden nolucak canım ye gitsin
kindacute 2121nehir en masumu dudomi marka olan diye ondan alıp pişirmiştim çok aşerdiğim bir zaman. Öyle de geçti gitti zaten bir daha canım istemedi bile. İnsana eziyet oluyor bazı şeyleri tadamayınca. Alın yiyin gerekirse kendi sosunu kullanmayın siz yapın etli sebzeli vs. Çok tarif var internette
sehnazz000 2121nehir her şeye okey cips falan ye ama onu ağzına sürme o hepsinden beter yani çok aşerme durumun varsa hazır olandan değil diğer türlüsünü alıp yap o daha iyi
sehnazz000 2121nehir ya bu ben yedim ölmedim sende ye ölmezsin diyenleri dinleme sen zehirlenip ölen var 🙄ne demek ben yedim sende ye öfff buradaki insanların akıl sağlığı yok gerçekten bide övünüyor 3 paket yedim bir şey olmadı diye Çok çok canın istediyse kendin alıp yap ya da yapan bir yer varsa GÜVENİLİR OLMASI ŞARTIYLA oradan yiyebilirsin
Mejsa 2121nehir direkt zehir yutun dolaylı yollarla uğraşmayın 🤪 ben normalde tiksinmiştim öğrencilikte mecbur yiyorduk geceleri final zamanı ama evde yiyemezdim şu sıra benim de gördükçe yiyesim geliyor ama hemen oradan uzaklaşıyorum 😂
nurdaneg0716 2121nehir normal zamanda bile tüketilmemesi gerekiyor bence hiç yemeyin ben hiç yemedim asla yemem de midem çok bulanıyor kokusundan