Merhaba güzel anneler, 6+5 hamileyim 4+5ten beri progestan kullanıyorum 100mg başladım ama lekelenmem kesilmedi doktor kalp atışını duyunca kesede bir sorun yok dedi ama lekelenmem hala devam ediyor diye 200mg sabah aksam olarak yükseltti buna rağmen en fazla 1-2 gün lekelenme kesilip tekrar oluyor. Normal mi? Sizin süreçleriniz nasıl ilerliyor?