Kubis_34 Merhabalar, 14 haftalık gebeliğimde ilk defa bebek hareketi hissettim. ilk gebeliğim olduğu için emin olamadım. Hissetmek için erken olduğu söyleniyor. Bu durumda olan var mı acaba?
Bktakdmr Kubis_34 bende 15. Haftaya girdim ama bazen içimde bir şeyin hareket ettiğini hissediyorum yani normalde olmayan bir şey bebektir herhalde başka ne olacak diyorum 😂
minikdefnemm Kubis_34 Bağırsak hareketleriniz 🙈 Ben dr a sormuştum ilk gebelikte daha geç hissedilir suan cok kücük imkansız demişti❤️ ben ilk kızımı 22 yada 23 de hissetmitşim gerçekten bebek hareketi hissedince sizde anlıyorsunuz diğerleri değilmiş diye 🫠
busra05_ Bağırsak hareketı olabılır canım bende o haftalarda bebek zannedıyodum ama suan 21 deyız o bagırsak hareketimmiş diye anladım bellı edıyo kendını bebiş çünküü sağlık sıhhatle al bebegım kucağına ınsallah🩷🥹