merveem Predıctor erken gebelik testi yaptım BAT 6 ocaktı. Çift çizgi var gibi ama çok silik normal mi bu veya pozitif mi 🙏
Mom6535 merveem pozitif duruyor canım kan ver bence de bazen yanıltıcı olabiliyor umarım kanda da pozitif görürsün
merveem Mom6535 Predıctor güvenilir mi peki yani yalancı çıkabilir mi kan verince negatifi görcem diye korkuyorum
merveem Adetim 3 gün gecikti daha koyu olması gerekmez miydi çizginin korkuyorum kan vermeye negatif görürsem
-ipek01 merveem benimkide böyleydi çok hafif çizgi vardı kan verdim pozitif çıkmıştı ama yeni olduğu için silik çizgi canım
Mom6535 merveem normalde yanıltmıyor canım ama her gebelik testinde olabiliyor yanıltıcı sonuçlar en iyisi kan vermek ❤️🫶
Seval00seval İçini açmışsın hava almış ondan dolayı da kırmızılaşıyor bazen çizgi umarım vardır yaşadım çünkü
merveem Deletedmom_984 adetim 3 gün gecikti ama normal mi değerim daha yüksek olması lazım değil miydi 🙏