Merhaba annelerim. İlk gebeliğim 30+3 teyim 27. haftada doktor değiştrdim. D vitamini damlasını o zaman değiştirdiğim doktor farkedip başlattı. Ama araştırdığım kadarıyla kan değerlerine bakılmaksızın 12. haftadan itibaren başlatılıyormuş bu damla.Yani bunu doktor nasıl farketmez ve başlatmaz aklım almıyor. İşin garibi sağlık ocağına düzenli gidiyorum onlarda söylemedi. Sürekli kafama takıyorum ağlıyorum ya birşey olduysa bebeğime diye. Bebek için cok önemliymiş.En son temmuz ayında bakmış doktor vitaminime 19,8 çıkmış oda yüksek bir değer değil. Siz kaçıncı haftalarda başlamıştınız ? Lütfen tavsiye ve yaşadaığınız deneyimlere ihtiyacım var…