Meliselo Çatlak önleyici ne kullanıyorsunuz kızlar ? Nasıl başa çıktınız ? Kaçıncı haftadan itibaren çatlak oluşumu oluyor ?
Bmoon Meliselo Mustela yağından kullandım ama yine de çatladım çok sık sürmüyordum belki ondandır ama herkes genetik ne kullanırsan kullan çatlıyorsun diyor
Nisanur18 Ben hakiki kantaron yağ kullandım hiç çatlak olmadı ve cildim çatlak olma meyili en ufak bir kilo alma verme hemen çatlıyor. Kantaron yağ kurtarıcı hemde bir tane bio oil kullandım. Sabah bio oil ve akşamlara kantaron yağ 🙂
Meliselo Nisanur18 ya kantarın yağı bende de var ama hiç denemedim lierac badger kullandım onlarda bitmek üzere şimdilik çatlak oluşmadı ama karnım hızlı büyümeye başladı 🫤
Gsgsgsgsgs Meliselo bende onları kullandım ama 33. Haftayım şimdi çatlamaya başladım çok güzel çatlamadım diye seviniyordum ama genetik bence ya naparsan yap Çatlıyo tabi daha geç çatlamış olduk