Kızlar bebegimin yaklaşık dogdudan 2 hafta sonra başlayan ve hala devam eden bi kabızlığı var hiçbir şekilde tedavi edemedik ve doktor da çaresini bulamadı ek gıdaya geçince düzelir dedi bebeğim mamayla besleniyor 30 ml suya 1 ölçek yerine 40 ml suya 1 ölçek şeklinde mamayı hazırla bide böyle deneyelim dedi sizce mantıklı mi besleyici olur mu mama bu şekilde başına gelen varmi bu durum ?