Kızlar 33+5 iz biz sancıyla hastaneye geldim yatışım verildi kontrol altında tutmaya çalışıyorlar açılmam var 2 cm ve ciğer geliştirici iğne vs yapıldı her ihtimale karşı aranızda böyle olan var mı bebeğim şuan normal doğum gözüküyor bunun doğumumun kolay ya da zor olmasında bir etkisi olur mu şuan sancım yok açılmam da iyiymiş hala hastanedeyim ama