Arkadaşlar böbrek olan tarafta bi ağrı var ara ıra geçip yine başlıyor dün gece 10 gibi başladı gece uyurken geçti sabah uyandım yine var . Böbrek olduğunu düşünmüyorum çünkü idrarımda bir sıkıntı yok . Bu ağrı ne o zaman bebeğe mi bir şey oldu çok korkuyorum