Ciceklerrrr 1 hafta oncesinde bel kasik agrim vardi akintim vardi simdi hic bir belirti yok neden acaba basina gelen varmi sadece sık idrare çıkıyorum bu gün uyandım uyamali 8 den belli 3 defa
Ciceklerrrr Sena8 ayy bana umut oldun umarim bende hamileyimdir test yapmaya korku yarın olmazsam kan verecem çünkü igne kulanmam gerek
Adaklc6 Bende de hic bir belirti olmadı gebeliğe dair sadece göğüslerde hasasdi agriyordu test yaptım pozitif kan verdim pozitif suan 7+1 iz hala hamile olduğuma dair bir belirti yok 💕 😍