En son 20 Ekimde regl oldum. Pcos olduğu için zaten düzensiz oluyordum. 2 ayda bir falan gibi. 20 aralıkta erken gebelik testi yaptım pozitif çıktı 23 aralıkta kan verdim beta 1970 çıktı doktor 2-4 haftalik dedi. Adet tarihime göre hesaplayamıyoruz şuan kaç haftalık olduğunu bilmiyorum ultrasonda belli olur mu?