Mamacitaa95 Musilk-1 amh düşük ama tabi ki de kalan oluyor neden olmasın bence direk tedaviye başlayın bu kötü birşey değil ben tedavi görürken kendiliğinden hamile kaldım ki benim amh düşük de değildi 2 buçuk senedir hiç bir şekilde gebelik elde edememiştim
Mrvsmt2502 Musilk-1 regl görüyor mısınız düzenli bir şekilde? Hayıt otu ve aslan pemçesi kuşlanırsanız biraz düzelebilir hormonlarınız. Fsh ile lh arasında maksimum 2.5 kat fark olmalı sizinki biraz açılmış ama hormon düzenleyen bir şeylerle düzelebilir. Düzenli regl oluyorsanız ovülasyon testi alış değerlendirmelisiniz
Nur67 Musilk-1 24 yaşındayım benimde fsh hormonım yüksek amh füşük. Dediğiniz ilacı kullanıyorum bi kaş aydır düşürüyor fshı bir de hayıt tohumu kullanıyorum ekstradan 40ın altına düşmeyen fsh 24e kadar geldi. Ama henüz gebelik oluşmadı 2 aya oluşmazsa tüp bebek yaptıracağız. Şöyle bi durum da var burdan bi arkadaşım fsh 120lerdeydi amh 0.02ydi 1-2 ay önce baktırdı doktor çocuğın olmaz yumurtların bitmiş neredeyde demiş 2 gün önce hamile olduğunu öğrendi o yüzden Allah ol derse oluyor değerler tek başına bi anlam ifade etmiyor 🌸ve bahsettiğim askadasım da aynı ilaçtan kullanıyordu
Donaldvetomris Musilk-1 ablam 0.50 ile hamile kaldı tek korunmasız ilişkisinde benim amh 1.42 aralıklarındaydı ben aylarca denedikten sonra hamile kaldım tek bir doktor ile kalmayın bence bir iki doktora daha görünün belki yaştan dolayı tedaviye başlayalım diyebilirler içinizi ferah tutun ben rahim filmi çektirmeyi düşündüğüm ay hamile kaldım artik umudumu yitirmiştim sanırım olmuyor demiştim tam denemekten vazgeçtim mucizem geldi dilerim en kisa zamanda bebeğinizi kucağınıza alırsınız 💜
Musilk-1 Papatyaaaammmm bu sene 42 olacağım dün doktor annen kaç yaşında menapoz a girdi dedi 45 dedim seninde o yaşta böyle olman lazım dı dedi ama benim hayatım çok sitresli geçti bence sebep bu
Musilk-1 Mamacitaa95 adetim düzene girsin diye cyclo progynova verdi yumurta içinde iyi dedi yani hormon bu kilo yapmiyor dedi çocuk isteyenlere de veriliyormuş
Lagaliballah Musilk-1 canim umutsuz olma hayit tohumu ve civan perçemi hergün günde 1 su bardagi demle iç mucesine inanamayacaksin banada doktor aynişeyleri söyledi ve bebde sürekli portakal büyüklügunde kist ve adetim düzensiz di suanda 3 aylik hamileyim alkahtan umut kesilmez bu arada 39 yasindayim
herseyguzelolacak6 Musilk-1 Ben 33 yaşındayım şu an sizle aynı durumdayım. 40 ta menapoza girmek için neler vermezdim gerçekten o kadar bile olmadı ailede hiç kimsede yok annem 47 de girmiş başıma nasıl geldi bilmiyorum ama bende strese bağlıyorum
herseyguzelolacak6 Musilk-1 Benim annem 46 da menapoza girmiş ben su an 33 yaşıma yeni girdim fsh 147 çıktı dün ve Amh 001 zaten hersey bitmiş maalesef ki 🥹 Hayatımın şokunu yaşıyorum çok düzenli adet görürken birden böyle olması inanılır gibi değil ailede tek 1 kişide dahi yok
Musilk-1 Lagaliballah 🥹 aslan pençesi ve hayıt tohumu mucizesine bende inanıyorum ve Ağustos tan beri kullanıyorum arada civan percemide sipariş ettim ama benim bir aydır kanamam durmadı dün bu yüzden doktora gittim ve bana cyclo progynova verdi işte hayırlısı bu ilacı kullanırken de bu çayları iceyimmi olurmu ki
herseyguzelolacak6 Lagaliballah Merhaba sizinde mi Amh düşük Fsh yüksekti acaba kaçtı ? Ve ultrasonda kaç yumurta vardı
Lagaliballah Musilk-1 canım adetliyken kullanilmaz kanamaniz ondan durmamiş regl doneminde kullanilmiyor
Musilk-1 Mrvsmt2502 düzenli adetim yok temmuz da adet olmadım menapoz dedi zaten belli aynı zamanda ögrendim Ağustos tada aslan pençesi çayi ve hayıt tohumu öğütülmüş çay yaptım sabah akşam içtim öyle adet oldum sonra da aslan pençesi çayi devam ettim FSH düşsün diye ikisini karıştırıp ictimmi adet oluyorsun zaten deniyorum canım dün ilaçta verdi hormon için onu kullanmaya başladım
Musilk-1 Mrvsmt2502 ovulasyon testinde hiç pik görmedim çok yaptım ama yumurtlama zamanımı anlıyorum artık yumurta olunca büyüyorda ama gebelik olmuyor vitamin lerle 9ve 11 inci ayda kimyasal gebelik oluştu ama kalan yumurta kalitesiz onları kaliteli hale getirmeye çalışıyorum fakat sigara kahve vazgeçemiyorum bide sitres hayatımdan hiç eksik olmuyor
Mrvsmt2502 Musilk-1 ilaçta düzenler tabiki bende kuşlanmıştım onu lh yüksek çıkmıştı benim. O ilaç kullanılırken gebe kalan çok demişti doktor. Ama ovülasyon takibide yapın bence günü boş geçmeyin
Musilk-1 Mrvsmt2502 evde ovulasyon testi var lekelenmem bitsin ilaçla bir aydır ilişki yasayamadik kan boşaldı içimden düzene girmesini bekliyorum doktor yumurtaliklarin küçülmüş dedi ama bu hap yumurtaları baskiliyor diye okudum bu iyimi kötümü anlamadım 😂
Mrvsmt2502 Musilk-1 sigarayı hayatınızdan tamamen çıkartmalısınız maalesef. Bebeği bu kadar istiyorsanız kendinizede dikkat etmelisiniz düzenli bir hayat, yürüyüş bile olsa spor , paketli gıdalardan uzak durmak çok önemli
Mrvsmt2502 Musilk-1 içinde 2 renk ilaç var o ilacın beyazlar bitince kahverengileri kullanırlen regl olmanız bekleniyo . Beyazlar baskılıyor kahverengiler regl yaptırıyor
Musilk-1 Mrvsmt2502 yürüyüş yapmayı seviyorum fakat şuanda Almanya da hava çok soğuk ve daha önce yüz felci geçirdiğim için dikkat ediyorum sigara kahve bırakmam gerektiğinin farkındayım paketli gıdalar zaten sevmem tüketmiyorum spor için bir alet sipariş ettim evde onunla vücudumu çalıştırmayı düşünüyorum
Musilk-1 Mrvsmt2502 anladım ben kanamadan kurtulmaya çalışıyorum aslında ama doktor ara kanaman kesilir dedi inşallah hayırlısı
Musilk-1 Nur67 🥹 yazdıklarınız bana umut oluyor evet Rabbim ol derse olur benim cabamida görüyor inşallah bende tekrar anne olurum ilaçla birlikte hayıt tohumu öğütülmüş kullanmaya devam edeyim yoğurda karıştırıp yiyiyorum
Nur67 Musilk-1 evet gerçekten iyi geliyor bende kullanıyorum. Ki 24 yaşındayım ben bu durumu yaşıyorum aekadaşım da 26 yaşındaydı şükür hamile kaldı fshı çok yüksekti amh aynı sizinki gibiydi. O yüzden bana da biraz umut oldu açıkçası 😊 Allahtan ümit kesilmez inşallah en kısa sürede isteyen herkese nasip eder 🩷
Musilk-1 Nur67 canım işte sizin yaşınız küçük tamam benim yaşımda da hamile kalanlar var ama yinede bir senedir olmayica ikisine hemen hamile kaldım yine aynı olur diye düşündüm yaşımı unutmuşum
herseyguzelolacak6 Nur67 Arkadaşınız doğal yoldan mı kaldı acaba ? Bende benzer durumdayım peki neler kullanmış ne yapmış ? Ben fsh ti ne yaptıysam düşüremedim 1 seneyi geçti düşmedi