okyanus8731 ne kadar su içmem gerekiyor ? idrar sık çıkma sebebeim çok su içmekten mi gebelikten mi ? az su içince çıkmıyorum çünkü
Haribo42 okyanus8731 canım bormalde gebelik ten ztn insan çok çıkıyor tuvalete yani ben öyle oldum 4 haftalıkken başlamıştı hatta :) ee tabi ne kdr çok içersen o kdr daha çok gidersin ama içebiliyosan mutlaka içççç benim şu an midemi bulandırıyo su 7+3 oldum
smyyedmr54 okyanus8731 canım günde en az 3 litre icmen gerekiyor. Sık idrara çıkma gebelikten 🤣 cok çıkıyorum diye icmeyi bırakma, su çok önemli
Seerdaay okyanus8731 evet su içmeyince olmuyor :) ama içmemiz lazım ben şu an 1,5 litre içiyorum onu en az 2 yapmam lazım
smyyedmr54 Seerdaay evet canım bana doktorum öyle dedi. Ben gunde en az 5 litre içiyorum 🤣 normal birine göre çok ama bana yetmiyor bile 😍😍
Beyazlale Canim bende 2 litre içmeye calisiyorum surekli ve dakka basi wc deyim ama dedigin gibi icmeyince gitmiyorum ictigim suya bagli olarak gidiyorum