myavocado Herkese merhaba, haydi biraz burçlardan konuşalım. Sizin burcunuz ve bebeğinizin burcu ne, uyumunuz nasıl, iyi ve kötü özellikleriniz neler. Benim burcum akrep, bebeğim başak 😊 Hem eşim, hem benim hem de oğlumuzum yükselen burcu da terazi.
Edizhr myavocado benim kova kızımın biri akrep diğeri yengeç burcu akrep olanın yükselenide akrep 😱😱ne sen sor ne ben anlatayım 1. Sınıf ama parmağında oynatacak bizi sürekli kavga halindeyiz büyümüşte küçülmüş gibi kendi 7 ama vücut yaşı 18
mervedmrcn myavocado eşimle ben kovayız benim yükselenim ikizler eşiminkini bilmiyoruz😄 kızımda oğlak olacak 🌸
pskdanisman1anne Edizhr yengeç burcu ile nasılsınız benim bebeğim de yengeç burcu olacak da bende kovayım 😇
myavocado Edizhr 😍 yaaa benim burcum da akrep olduğu için bilirim, zordur ama keyiflidir akrep çocuğu. Yengeç, akrep de biri yırtık biri aşırı duygusal gibi zıt gözükse de karşıdan, ikisi de su grubu uyumludurlar. Ve bence şu açıdan çok şanslısınız iki burç da ailesine sevgili, fedakar olur 😍
Deeerya mervedmrcn karakterinizi merak ettim bende kova zor biriyimdir herşeyi herkesten drlardanda iyi bilirim hep😁 ama oğlumda kova yükselen ikizler asla geçinemiyoruz hep ben hep ben ikimizde şu istesem kalkama yapamam edemem biz didişirken eşim koç her ile koşturur yorulmaz kızımda boğa sevgi yumağı minnoş kalpli yıldaki benimde Oğlak olucak despot bakalım bide hepimiz ayrı kuşak eşim x ben y oğlum z kızım alfa doğacak olanda beta olucakmış🙄
myavocado Hulu61 başak balık uyumu çok güzel 😍 başak aslan ilişkisi zorluyor mu biraz, he riski burç da biraz mükemmelliyetçi çünkü 🫢
Gamzeeecn Hulu61 bizde benimde başak ,eşimin aslan 😂 anlaşabiliyor musunuz ? Vallahi bizde aramızda aşk sevgi olmasa tartıştığımız da birbirimizi boğazlıcak gibi oluyoruz 😂aramız iyikende bal dök yala oluyor aramız 😂 piskolojım yıprandı artık 😂😂 bi soruyum dedim
ozgmom myavocado Benim ve eşimin burcu yengeç kızımız 22 mart görünüyor yani koç 🤭 herkes koç burcu zor diyorlar ama bakalım 🤔☺️
Donaldvetomris ozgmom benim kız koç ile boğa arasında gidip geliyor koç burcu evet çok zor erkeği de kızı da boğaya kayarsa mutlu olacağım gibi duruyor 😅 ben de yengeç burcuyum bu arada koç olarak bir annemle iyi anlaşabiliyorum o da annem diye muhtemelen 🤪
myavocado ozgmom çocukluğu nasıl olur ben de bilmiyorum ama koç kadinlarina bayılırım, çok enerjik aşırı özgüvenli, ışıklı oluyorlar.
Esraa00 ozgmom en zararsız burç sinsilik yok herşeyi dilinde biraz ani öfke hali oluyor sabırsızlık oluyor ama gerçekten herkes koç olamaz🫠♥️
Meri3535 Meltemanneolsun bende ikizlerim bebeğim aslan olcak 😂 ben özellikle aslan olsun istedim hatta 😇
Beequeen Benim burcum kova Eşimin oğlak Bebişimizinki ikizler olacak 🙈 Ayrıca benim yükselenim de ikizler 🤭
mahirsmom myavocado ben balık kocam balık oğlum da balık olacak diye korkuyordum ama bu gidişle kova olacak 🤭 yükselenim de başak
Edizhr pskdanisman1anne ahh çok duygusallar🥹ailesine çok düşkün hep mutlu ortam mutlu aile görmek istiyorlar olumsuz birşey görünce kaldiramiyo