Efbees Çok kötü yorumlar aldım sizlerden hiç mi memnun kalan yok kızlar gerek doktordan gerek doğum anında hep mi kötüler
Yasss11 Efbees doğum anini bilmiyorum ama 36 haftalık hamileyim en başından beri takipliyim oraya şükür hic kötü davranan olmadi
Yetersukrbck_0618 Efbees 10+2 deyim bende oraya gidiyorum gititğimde hiç kötü muameleyle karşılaşmadım bende kötü yorumlar görüyorum bende biraZ korkuyorum ama umarım her şey güzel geçer hepimiZ için 👍
Peripek Yasss11 doğum yaptinizmi sezeryan mi kaçıncı haftada randevu veriyolar ve kaçıncı haftaya veriyolar
Efbees Merve_kucuk ilgilendi demi öyle kafam karışık ki oraya gitmek istiyorum ama yorumlardan çekindim
Mommysangels Merve_kucuk yorumlar benidr çok korkuttu ultraaonda göstermiyorlsr falan gibi bahsettiğiniz doktor gösteriyormu veya resim çekme izni veriyor mu aceba? Bende ona gideyim en iyisi
Merve_kucuk Mommysangels Ekranı bana dönderdi burası kafası burası elleri felan diye gösterdi. Resim/video çekecektim izinde verdi hatta. Muayene işim bitsin ekranı dondururum resmini çekersin dedi. Unuttu sanırım bende demedim geri.
Mommysangels Merve_kucuk ay cok iyi ozaman bende ismail burak gültekine gideyim çok teşekkür ederim 🥰
Aysegul__71 Yasss11 nasıl geçti doğumunuz etlikteydi değil mi? Memnun kaldınız mı süreçten bahsedebilir misiniz