UykusuzAnne Kızlar dün Cemile hanım ile görüştük.. 2018 'den gebelik takibine başlayanlar için eski fiyattan (2.400 tl) yararlanma durumu kesinlikle yokmuş. Sadece doğumu Ocak ayına denk gelen birkaç gebe için o ayrıcalığı yapmışlar.. Sonrasında herkese tek fiyat verilmiş. Şuanda net olarak Sezaryen 2900 tl , Normal doğum epidural dahil olarak 3100 tl dedi. Bu fiyatlar içinde kuaför, kapı süsleme ve doğum sonrası odada 3 fotoğraf varmış.. Happymom uygulamasında birkaç rakip firmanın karalama politikası uyguladığını söylediler. Ben doğum için 1900 tl verdim diyen bile var fakat öyle bir durum söz konusu değil fiyatlar sabittir dedi. Bilginiz olsun istedim.. Yeni birşey öğrenen olursa da burada paylaşırsanız sevinirim. 🎤(Bu arada bana yeni nst bağlanan biri bilgi verebilir mi ücreti neydi? Bi onu sormayı unuttum 12 gün sonra nst bağlanacak hazırlıklı gideyim)🎤
minikkelebegimmm UykusuzAnne kime ne denk gelirse onu yapiolar resmen bizede normal 2700 sezeryan 2400 olarak anlastik neyse sag salin dogsunlarda baska bisi istemiom
Mells 40 tl canım .. biz burda haberleşiyoruz diye sizin üzerinizden artık bitti indirimler gelmeyin demişler çabuk yayılıyor ya .. programı sormuştu o hanım bana söylememiştim 😂😂