Yenianneyimmmmm Kızlar 8 haftalık hamileyim. Çokça mide bulantısı ağrı ve yanma yaşadığım için yüzüstü yatıyorum. Zararlı mıdır?
Ecem46 Yenianneyimmmmm daha çok erken doktorlar karnınız çıkana kadar nasıl rahatsanız öyle yatın diyorlar 28-30dan sonra yatılmaz diye biliyorum. Zaten bebek rahatsız olunca ilerleyen zamanlarda hissediyorsun kendinde rahat edemiyorsun ama şuan çok erken sizin için sağ sol yüzüstü farketmiyor
dilaraturan Yenianneyimmmmm Yenianneyimmmmm hayır 4aya kadar zararlı değildir bende yatıyorum yüz üstü hep son günlerim
2minnakannesi0 Yenianneyimmmmm yatamıyoruz ki nasıl yatalım 🤭😂 20.haftalara kadar yüz üstü yatabilirsin demişti doktorum zaten bebek hareket edince üstüne yatınca pıt pıt atıyor anne üstümden kalk diyor galiba 🤭 rahat olun inşallah
esca344 Yenianneyimmmmm 17.haftaya kadar yüz üstü yattım doktorum bana nasıl rahat ediyorsan öyle yat dedi 17den sonra beni rahatsız edince yana geçtim
Yenianneyimmmmm esca344 normalde pek yüzüstü yatmam da işte ağrı olunca mecbur böyle yapıyorum. Çok teşekkür ederim.
Aleyna_Yilmaz Yenianneyimmmmm Bu haftalarda yatmanızda bi sakınca yok. 33. Haftadan bildiriyorum zaten ilerleyen haflarda değil yüz üstü yatmanın Y sini arıyorsunuz 😁
Mrvsmt2502 Yenianneyimmmmm daha bebeğin susam kadsr anca yüzsütü sırt üstü istediğin gibi uyuyabilirsin göbeğin çıkana kadar. Ben 24 teyim bazen sabah yüzüstü uyanıyorum hâlâ
Accountant Yenianneyimmmmm benimde 6 hafta yüzüstü yatmıyorum artık daha çok sırtüstü veya sola yatıyorum baskı yapmak istemiyorum hemde ileriki evrelere hazırlık