Eliff48 Kızlar sezeryan olcam hastane çantana emzirme yastığı koymalı mıyım çok faydası oluyo mu yoksa iki gün için yük etme mi dersiniz
myavocado Eliff48 almıştım ben de kullandım, özellikle kendi arabanız ile gidip gelecekseniz alın bence, biraz yer kaplıyor ama kullanılıyor çok ağır bir şey de değil .
Canmoms3 Eliff48 ben kullanamadim C şeklinde emzirme yastığını dikiş yerime denk geliyordu 20 gün sonra kullanmaya başladım
Pinaargunes Eliff48 ben koymadım hiçte sıkıntı olmadı yük etmek bende istememiştim yani bi şekilde emziriliyo hiç gerek yok bana göre ben evde bile kullanmadım biz sadece tummy time yaparken kullandık bebişle🤭🤗🌸
Eliff48 Aylaa123 ben de yanıma almayı düşünüyorum ama annem falan ne gerek var dedi kafamı karıştırdı 😅
Eliff48 Canmoms3 yaa 😞 evet benim de c şeklinde dikiş olunca bebeği yastıksız tutmak da zor oluyomuş galiba ama nasıl emzircez biz bu bebişleri 😅
Canmoms3 Eliff48 bana yastiksiz daha kolaylık olmuştu yastığın üzerine bebeği de koyunca karnım patladı diyordum yastık bebekten ağırdı 😂
Gokturkmom_ Eliff48 Kesinlikle konmalı özellikle sezaryen doğum yapılıyorsa.Elim ayağım oldu kesinlikle o olmasa bebişi zor emzirirdim.
Begumsen Dikişler olduğu için ilk anlar kullanması zor bende almamıştım yanıma ama eve geçince 4. 5. Günde kullandım kesinlikle çok rahat ettiriyor 🌸
Eliff48 Teşekkür ederim yazan herkese 💖 yarı yarıya herkesin fikri nerdeyse demek ki kişiden kişiye değişiyo bu da😅