Merhaba güzel anneler 🥰 devlet takipliyim.normalde ama.bir.yandan özele de godiyodum bu aya kadar ozeldeki doktorum kilosunun gayet iyi ve önde olduğu söyledi 27 de 28 gibi maşallah . Dün devlete gittim doktor bana kilolu hamile kaldığım için kaç kg aldığımı sordu bnde 6 kg dedim iyi çok almamışsın ama kilolu hamile kaldın galiba dedi evet dedim bebekte 29+8 gibi dedi öyle kilosuda çok yok dedi 1420 kg 37 cm yani bana laf soktu ben almışım a getirdi kafamı karıştırdı sizce kilosu nasıl internetten baktığımda normalde 29 da 1200 olması gerektiği yazıyor bence iyi diye düşünüyorum.sizde durumlar nasıl