Cnmltm Arkadaslar aşılama ile gebe kaldım simdi 36 . Haftamdayım doktorum bana sezeryan ile dogum yapmamı söyledi ama normal doguma engel olacak da hiç bişey yok dedi ben cok kararsızm sizce neye karar vermeliyim normal istiyorum ben