Laviniay ilk doğumuma devlete gitmiştim. Öncesinde eğitimlerde ebeler babanın mutlaka annenin yanında durması gerektiğini, oksitosin salgılanması için bunun çok önemli olduğunu söylemişlerdi. Anne Bebek dostu hastaneydi. Odalar da tek kişiydi. Doğuma bi geldim o söylediklerinden eser yok, odaya gelmeyi bırak girişten içeri almadılar eşimi şok olmuştum. Nasıl çıktım nasıl özele geçtim hatırlamıyorum. En özel anımda eşim yanımda olmayacaksa olmaz olsun öyle doğum. ağlaya ağlaya bi hal olmuştum 🤦özele gittim eşim annem babam girebildi