Sumiire elasevgi ablam gerçekten kocaman olmuştu sonra normale dönüyor merak etmeyin bebişin izin cinsiyeti erkek mi
Purpleonion elasevgi ben 🙋🏻♀️ hamileyken burnum 10 kilo olmuştu 😂 sonra düzeldi zamanla şükür ödemden şişiyo sanırım
uykusuz1parol elasevgi çevremde gördüklerimde de benimde hem ilkinde hem ikincisinde büyüdü ilki kız ikinci erkek cinsiyet alakası olduğunu düşünmüyorum
zeynosileannis elasevgi benimde kızımda çok büyümüştü geniş ve uzun görünüyordu doğumdan sonra indi 😃
Sumiire elasevgi evet erkek bebekte olur derler 😅 kız annenin güzelliğini alır derler ama yalan erkek daha beter burnu büyür karnı büyür 😅😅
Beyza_12 elasevgi benimde ilki kızdı onda büyümüştü bu erkek bunda büyümedi üstelik burnum daha da güzel geliyor gözüme 😂😂
Namesiz6 Valla evet benimde oğlum olacak burnumda genişleme hissediyorum. Ben geceleri burun bandı takıyorum ondan mı diye düşünüyordum hep.
ykaya18 Ay bana da dediler, ben çok kilo aldığım ve ödem topladığım için kendim anlayamadım ama annemin komşusu demişti burnun büyümüş Bebek erkektir diye, şaşırdım. Gerçi bebek kız ama burnum büyümüş sonuçta 😂
betullale elasevgi benimde kızımda büyümüştü doğumdan sonra geçti şimdi oğluma hamileyim henüz büyümedi ama vücudunuz çok ödem topluyorsa burun büyümesi kaçınılmaz malisef 🥺
mervedmrcn elasevgi benim 5. Ayımda hafiften büyümeye başladı son 10 günüm kaldı hepten büyüdü😂 hobbitler gibiyim adeta😂 ama doğumdan sonra küçülüyormuş