Arkadaşlar bilen varsa lütfen yardım etsin.2 aylık bebeğimi bugün banyo yaptırdık.Üstünü giydirirken kafasını attırdı bi anda.Tutayım derken parmağımla biraz fazla bastırdım yanlışlıkla hafif çöktüğünü hissettim.Az önce elimle başını okşarken çöktüğü yeri farkettim biraz çökmüş.Çok korkuyorum çok kötüyüm.Fikri olan daha önce başına gelen varsa yazsın biri lütfen.Bişey olur mu ?Berbat durumdayım