Pnrbtr
Kızlar merhaba, o kadar az ki mol gebelik yaşayan neler yaşandı, ne zaman hamile kaldılar öğrenmek nerdeyse imkansız. Geçiren var mı? Ne kadar zaman sonra gebe kaldılar. Doktorlar da bu konuda düşünce ayrılığındalar. Kimisi 6 ay kimisi 12 ay gebeliği yasaklıyor. Allah kimseye vermesin, Allah kimsenin kucağını boş bırakmasın. Zor bir durum. Var mı bu konu hakkında deneyimi olan?