Merhaba. Çocuklarınıza takviye vitamin kullanıyor musunuz? Kullanıyorsanız hangisini önerirsiniz? Kızım 4 yaşında ve kreşe gidiyor. Bu ay 4. kez hastalandı. Ve ben artık yoruldum. Tam düzeldi diyorum her şey çok güzel. Pat yeniden hastalanıyor.. Ne yapacağımı şaşırmış durumdayım..