Aniiiskosu Merhaba kızlar benim ilk gebeliğim, o yüzden korku, heyecan, merak ne ararsanız var bende :) epidural ile normal doğum yapan var mı aranızda ve tavsiye eder misiniz? Epidural ile epiduralsiz arasında ağrı açısından çok ciddi fark var mı?
Polyana12 Aniiiskosu ben ilk hamileliğim de olmadım ama olmak istediğim de doktorum özelikle ilk doğum da önermeedigini sancın geldiğini bilip bilmeden doğru ıkınma yöntemini yapamayacağımı söylemişti belki fikir olur üste kalsın diye yazdım ☺️
Jasmine2426 Aniiiskosu ben istiyordum ama çok kararsızım suan 38+5 doktoruma hiç sormadım daha çünkü bebek için sıkıntı olabilir diye korkuyorum ıkınamam falan birde
Ceyss3 Benim bir tanıdığım epiduraldan kaynaklı uyuşup hissetmediği için ıkınamadı ve bebeği vakumla aldılar bunu duyduktan sonra bende bi soru işareti kaldı
Xxanne Ben ilk doğumumu epiduralli normal doğum yaptım ve çok çok memnun kaldım şimdi ikinciye hamileyim süreç istediğim gibi ilerlerse yine aynı sekilde düşünüyorum
Aniiiskosu Xxanne sanırım bende öyle yapacağım. Öteki türlüsü direk sezaryene giderim düşünmek bile korkutuyor.
yazbebisi_ Nurcanay sonrasına bi şikayetiniz kaldı mı acaba ben de çok kararsızım da, uzun süredir sırt ağrısı çekiyorum acaba onu falan kötü etkiler mi ki
Anonimanonim Nurcanay ya ben epiduralli doğum anında aşırı sancı çektim epiduralde sancı olmaması gerekiyor dimi
byk0606 Açıkçası doktorunla henüz konuşmadım ama zaten doğum anında bilinçsiz ıkınmanın hiçbir faydası olmuyormuş. Aksine doktor ve ebeler sana evet şimdi ıkın diye talimat veriyormuş. Konuştuğum herkes böyle söyledi. En yakın arkadaşlarımdan biri epiduralli doğum yaptı, sancı acısı çekmediği için doğumunun çok kolay olduğunu çünkü doktorun dediklerine odaklanabildiğini söyledi. Teorik olarak doğru zamanda ve doğru kuvvette ıkınman önemli zaten. Bu yüzden ıkınma olarak bir sorun olacağını sanmıyorum ben ya 🙄🙄 Benimde ilk doğumum olacak ve epiduralli normal doğum istiyorum nasip olursa. Tutmama ihtimalide varmış aslında ama bakalım.