Mardinbaby_ adet olunmadığında neden hemen evham yapılıyor ki ? Robot değiliz sonuçta her ay aynı gün aynı saatte adet olacağız diye bir şey de yok. Zaman zaman 3-4-5 gün olan gecikmeler gayet normal, hele ki gecikme üstüne bir de test yapmışsınız silik çıkmış. Ben 2 gebeliğimide planlk istenilen gebelik olduğu için birini adetime 8 gün varken öğrendim birini adetime 4 gün varken öğrendim. Yani illa adet gecikmesi ile hamileliği öğreneceğiz diye bir şeyde yok 😊🌸