Gün içerisinde sol kasık ağrım vardı ve çatımda aşırı baskı hissediyordum. Yürürken ağrım oluyordu. Doktor kontrolünden sonra gün içerisinde yürüyüşe çıktım aktif bir gün geçirdim. Eve geldiğimde ağrım devam etti sol kasık ve çatı ağrısı. Biraz uyudum uyandıktan sonra pilates topunda oturarak esneme yapıyordum. Kalktığımda iç çamaşır ve pijamam da ıslaklık hissettim. Baktığımda ıslanmıştı çok yoğun değil ama az da değil. İdrar kaçırma sandım ama hamilelikte hiç öyle bir şey yaşamadım. Çok arada kaldım ama arkadaşımla konuştuktan sonra emin olmaya da başladım. Hazırlıklarımı yaptım ama ağrım şiddetli değil doğum sancısı şeklinde değil daha doğrusu. Bu miktarda su tehlike oluşturur mu? Ya da suyum mu geldi? Beklesem sancım olduğun da gitsem nasıl olur? Bilgisi olan var mı? 🫣