38+0 da ikinci sezeryan dogumumu yaptım. Normalde 39+3 te alacaklardı ama tansiyonum yükselince riske atmak istemediler. Kızım şuan küvezde solunum desteği alıyor. Doğumda bir kaç saniye görebildim sadece hayal meyal hatırlıyorum onu da. Psikolojikmen mahvolmuş durumdayım. Nolur dua edin bizim için 🥺