Mutluluukkk_ Doktor artık yükselsede yatış olmaz o riski atlattı dedi ama yinede korku var herkes başka söylüyor çünkü. Bebeğim sürekli uyanmıyor gündüzleri geceleride kendi uyanırsa emiyor. Ben uyandırsam emmiyor bu yüzden korkuyorum artarmı diye
sehnazz000 Mutluluukkk_ kendi uyandığında emiyorsa onun için çok az biz topuğunu sıkıp zorla uyandırıp gerekirse biberonla besliyorduk diğer türlü sarılık geçmiyor beslenmesi lazım
Hamide_00 Mutluluukkk_ saat tutun canım saati geldiğinde uyanmasa da topuklarını hafif sıkın hareket ettirin uyandırmaya çalışın bol bol emzirin uzun saat aç kalmasın böylelikle hiç sarılığı artmaz sütünüz yetmiyorsa mama takviyesi yapın
Dennz Mutluluukkk_ kızım 5 gün yeni doğanda yattı sarılıktan dolayı çıkardık bir kaç gün sonra yine 14 olmuş fakat doktorun pek umrunda değil sınır 15 değil mi diyorum evet diyor besle sadece diyor
aslhnkrts9 Mutluluukkk_ 3 aaatte bir beslemiştik biz anne sütü ve mama alıyordu uyanmazsa altını açıp karnında ıslak mendil gezdiriyorduk bu arada benim kızımda sarılıktan yattı onu 8le yatırmışlardı şuan şaşkınım
Mutluluukkk_ aslhnkrts9 benim bebeğim ilk doğduğunda 5 di 5 gün sonunda 11 e çıktı doktorumuz yükselse bile bu saatten sonra yatışı olmaz dedi dün