33+2deyim şuan dün kıyafetimi değiştirirken farkettim atletimin tam göğüs ucuna denk gelen kısmı hafif sarı gibi iki damla gelmişte kurumuş gibiydi dışardan baktım leke falan olamaz kıyafetimde bir şey yoktu. Ama şuanda böyle bir şey de olabilir mi hiç yaşayanınız var mı ?