Evinuuu doğar doğmaz mevcut olan bazı tüyler dökülebiliyor, ama 4. ayda çıkan kaş dökülmez. Hele ki ailede varsa zaten genetik olarak öyle olacaktır normal 😊 benim de kaşlarımın ortası var ve dört buçuk aylık oğlumda da belirginleşiyor yavaş yavas, biz beğeniyoruz 😊