çoğu kişide var sanırım bu durumu yaşayan önerisi olan var mı şu iyi geliyor denilen bişey yok mu buna çare😢 22+2’deyim hamileliğimin başından beri çok zorluyor zorlandığım tek şey bu. yatamıyorum kalkamıyorum yürüyemiyorum bacağımı komple esir alıyor sanki bıçak saplamışsın öyle kalmış. hiçbir duruşu sevmiyor çok farkı bi ağrı bu anca yaşayan bilir doktorlar hiçbişey vermiyor parol gram fayda etmiyor napıcam magnezyumda kullanıyorum ama ne fayda..