Minyonannecik ben geçen gebeliğim de ilk hayat hastanesi Merve ışık ile başladım Tesadüfen gitmiştim sadece hafta sonu o olduğu için ama hem çok tatlı dilli hem detaycı, bilgilendirici bir doktor.
Sonrasında düşük başladı onun tatil olduğu gün olduğu için doruk nilüfer melike omak yıldırıma gittim. O da insancıl, cana yakın bir doktor.
Yine doruk nilüfer de doç. Feyza başkana gittim ilk muayene gebelik başlangıcındaydı birşey oluşmaya çalışıyor gibi dedi beta takibi istedi sonra değerleri atınca telefon etti ama daha ultrason ile tekrar bakmadan dış gebelik ihtimali hala, her an kanaman başlayabilir geldiğinde operasyon yapabiliriz vs vs kapatıp teli hıçkıra hıçkıra ağladım yeniden mi düşük kürtaj yaşayacağım diye. Tekrar kontrole gitmedim melike hanıma gittim yine. Gebelik kesesi, yoksak kesesi ve fetus göründü dış gebelik değil dedi. Kalp atışı henüz yok dedi takip istedi.
Hayat hastanesi Hilal cankılıç da kürtaj sonrası kontrole gittiğim doktordu soğuk gibi duruyor ama bence yeterince bilgilendiren biri.
Normal hamilelik dışı da gönül doyran esentepe hastanesinde psikolog gibi hastaya yaklaşan tatlı bir doktor. Benim deneyimlerim de bu şekilde. Uzun uzadıya gebelik deneyimi olmadığı için şu an bende kiminle devam edeceğim konusunda kararsızım.