nergis-3567 Nasılsınız ben hala hastanedeyim bekliyorum 3 santim açılma ilerlemedi ve demir eksikliği için serum takıyorlar daha nekadar kalıcam burda bilmiyorum arada kasılmalarım oluyo bazen agrılı bazen agrısız nişan geleli 2 gün oldu haala tık yok suyun gelmesini beklicez galiba 😅
Kubra2222222 nergis-3567 bende 36+4 oldum, plesanta yaşlanması olduğu için buna bağlı suyu sınırda bebeğin bide kilosu 1 hafta geride. Yarın devlettede randevum var uyuyamıyorum bakalım duruma göre benide sezeryana alıcaklar canım 🙏🏻
Es26 nergis-3567 merhaba 36+1 ile gelişim geriliği ve enfeksiyon yüksek çıktığı için yatış verildi Banada takip edilecek dedi doktorum . Doğumu sordum ama onun için daha erken dedi doktorum
burcutoo 36ya girdik korkunç bi bel ağrısı var çok hareketli ama başka belirti yok bakalım ne zaman gelecek 🤗
Elfdmr11 Merhaba, benimde 36+3 bugün. Hiç sancım belirtim yok ama kilomuz fazla bizim de. Doğum için egzersizlere başladım yoğunlaştırdım biraz, beklemedeyim 😇 Bebeklerimiz sağlıkla gelsin inşallah 🙏