Tuba5252 Memnun kaldığınız kadın doğum doktoru var mı ? Muayene ücretleri nedir ? Doğum ücretleri hakkında bılgısı olan var mı ?
aanonim Tuba5252 bende akşam doktoru ferda uygur var ona gittim bir iki kere iyi bi kadın yılbaşından önce 1400 tü bilmiyorum şuan
55selin_ Tuba5252 pınar çakmak ta takipliyim çok memnunum tavsiye ederim yılbaşından önce 1400 dü muayene parası şuan ne kadar bilmiyorum
Tuba5252 55selin_ pınar hamıma ben bır kere gittim ama bu kadar soğuk duvar gibi bir doktor daha ömrümde görmedim o yüzden kendisine bir daha gitmek istemedim .
aanonim Tuba5252 gebeliğim yeni daha 8 haftalığız iki kere gittim kan felan istsdi boşa masraf yapıp hastanede verme sağlık ocağında ver ben bakarım tekrar rendavu almana gerek yok gibisinden konuşmuştu tabi ne kadar rendavusuz bakılacak bilmiyorum
Tuba5252 aanonim ben bir kere gitmiştim pınar hanıma ama o kadar memnun kalmadım ki resmen bıdaha gitmedim . Sımdı de araştırıyorum bir daha hüsrana uğramak ıstemıyorum .