25+4 ten selamlar 🙋🏼♀️ Sakaryalı hamisler durum nasill? Bebisler kız mı erkek mi? Hamislik nasıl gidiyor? Hangi Dr takiplisiniz? İlk bebiş mi? Tanisalimm🥰
Ben 30 yaşındayım. Bir yetkili serviste müşteri kabulde sekreterlik yapiyorum henüz haftam dolmadığı için çalışıyorum. 2. Gebeliğim. 4 yaşında bir kızım var ismi İnci Lilya. Şimdi ikinci kızım geliyor İpek düşünüyoruz ismini. Dr Aslıhan Kal Kaymaz a takipliyim. İlk haftalar aşırı bulantili bir süreçti ama şuan iyiyim çok şükür. Bebiş aşırı hareketli ben sadece çabuk yoruluyorum. Suanlik benden böyle ☺️