Sinemmm_23 Sedakoccam 28 haftalik gebeyim ilk baslardan beridir var bel agrisi zaman gectikce agrida artiyor ilk gunler nimet gibi 3. Trimesterde daha berbat bel agrisi
Senanur07 Sedakoccam maalesef ben yaşıyorum. O zamanlar başladı şuan 23 haftalığım. Kötü haber bu bel ağrısı gittkçe daha da artıyor benimki kalçama vuruyor artık ağrı
Senanur07 Sedakoccam hayır vermiyorlar 20. Haftadan sonra magnezyum veryorlar ama o da kramplara falan iyi geliyor benim bel ağrımı geçirmedi
Sinemmm_23 Sedakoccam evet benim suan tek noktada toplaniyor agri oturamiyorum dogru duzgun surekli uzanmam gerekiyor biraz rahatlamasi icin valla bazen oturup agladigim bile oluyor benimki erkek genelde erkek cocuklarinda fazla oluyor diyorlar
ydiricanli Kızlar iyi akşamlar 28haftalık erkek bebek var bende de belimin ağrısı 4gundjr sol kalçamdan bacağıma iniyor daha önce böyle bir sorunum yoktu siz birşey uyguladınız mı geçti mi ağrılarınız