Ben yaşadım böbrek ağrısını iki sefa ambulans la hastaneye kaldırdılrdım halen yaşıyorum iyice sıkılmış sindirim olmuyor böbrek büyümesi oluyor sağ böbrek.
Ağrısı tam kenardan bele ve bacağa vuruyordu benim böyle yanıyordu durulacak gibi değildi ağrısı.
Çığlıklarım havva da uçuyordu.